środa, 12 listopada 2014

Biwak drużyny 15-16.11+ dodatkowe informacje

 Druhny!
Zaszły pewne zmiany, więc podaję ostateczne informacje:
Termin biwaku: 15-16.11.2014
Miejsce: Chata w Lubomierzu( będziemy spać na karimatach) Z niezależnych ode mnie powodów musiałam zmienić miejsce biwaku.
Koszt: 30 zł( przejazd autobusem, ubezpieczenie)
Spotykamy się pod wejściem głównym na dworzec autobusowy R.D.A w Krakowie o 7:30. 
Powrót w niedziele ok. 15:00 w to samo miejsce.
Ze względu na to, że nie wszystkie z was się zgłosiły i zapłaciły za biwak, nie możemy ustalić kto co bierze, jeśli chodzi o prowiant. Jeśli ktoś się jeszcze nie zgłosił na biwak, bardzo proszę to szybko uczynić.
Postaram się dziś wieczorem rozdzielić produkty spożywcze i podać informacje każdej druhnie smsowo lub na stronie drużyny.
Obowiązuje pełny mundur, ciemne buty turystyczne( jest to teren górski i będziemy chodzić po lesie). Jeśli któraś z nowych harcerek nie ma jeszcze munduru, nic nie szkodzi, jak najbardziej może jechać na biwak.


Ekwipunek:
śpiwór,karimata, ciepłe ubranie na dwa dni: 1 ciemne spodnie, ciemny polar/ bluzę, 2 podkoszulki, bieliznę
piżamę, buty na przebranie po chacie, kosmetyczka( pasta, szczoteczka, mydło), mały ręcznik
pełny mundur i obuwie mundurowe(ciemne buty turystyczne za kostkę), kurtkę przeciwdeszczową,
menażkę( może być miska i talerz), kubek i sztućce, śpiewnik i notatnik, latarkę. Pakujemy się do plecaków!


Jeśli byłby problem, bo np. nie macie czegoś co jest potrzebne, i nie dacie rady teraz tego kupić lub załatwić, to dajcie mi znać. Jakoś temu zaradzimy. :) 

Jeśli któraś z Was z różnych powodów nie może teraz zapłacić za biwak, to również proszę, aby dać mi taką informacje. Również postaram się pomóc.



Na obecną chwilę mam wpłatę od:
Izabeli
Marceliny
Emilki
Oliwii
Nadii
Wiktorii
Agnieszki


Dużo osób zgłosiło, że jedzie na biwak, jednak nie dostałam od tych osób żadnej wpłaty! Bardzo proszę o potwierdzenie czy te osoby jadą, bo muszę wiedzieć za kogo mam założyć.

Bardzo proszę zastępowe o upewnienie się, że do wszystkich dotarła informacja.


Jeśli Wasi rodzice mieli jakieś wątpliwości, pytania, to jak najbardziej mogą do mnie dzwonić.

W PIĄTEK NIE MA ZBIÓREK ZASTĘPÓW!

Dodatkowe informacje:
Zimowisko odbędzie się w 1 tygodniu ferii. Zebranie informacyjne z rodzicami odbędzie się 5 grudnia po piątkowej zbiórce o 19:30.

28.11.2014 o 17:30 odbędą się Andrzejki Szczepu. Więcej informacji  zostanie podane na zbiórkach zastępów 21.11
29.11.2014- obędzie się sprzątnie w Magazynie w szkole na Topolowej i w harcówce na Topolowej. Więcej informacji  zostanie podane na zbiórkach zastępów 21.11

Przypominam, o obowiązku płacenia składek członkowskich Związku Harcerstwa Rzeczpospolitej, 10 zł/ miesiąc ( 9,5 zł składki na działalność statutową ZHR, 0,5zł na działalność śródroczną drużyny- materiały programowe itp.)
Nowe druhny płacą od września, od momentu, kiedy wstąpiły do drużyny.
Proszę starsze druhny o zapłacenie zaległych  i aktualnych składek.

Na biwaku można będzie otworzyć lub zamknąć sprawności.

Czuwaj!
drużynowa
pwd. Agata Andrzejewska HR




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz